Nahrávam...
Aktualizujem zobrazený obsah
    Hľadať
    E-shop s elektroinštalčným materiálom a svietidlami
    Porovnať Košík

    Často kladené otázky

    Aké spôsoby platieb môžem vo vašom e-shope využívať ?

    Realizácia platieb v našom e-shope je možná prostredníctvom dobierky a online brány (platba vopred) v prípade ak sa rozhodnete pre kuriéra. V prípade osobného odberu je možné platiť v hotovosti, online platby vopred a online brány (platba vopred).

     

    Akým spôsobom doručujete zásielky ?

    Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD.  Cenník dopravy  s DPH na e-shope je:

    Cenník dopravy na e-shope:

    Hmotnosť do

    Cena s DPH

    3kg

    3,90 €

    10kg

    4,20 €

    20kg

    4,90 €

    30kg

    5,50 €

    50kg

    6,90 €

    Cena dobierky: 1,00€ s DPH

     

    Kedy môžem očakávať dodanie objednávky ?

    Tovar je vo väčšine prípadov k dispozícií v uvedenom termíne a množstve. Napriek tomu ak by sme s nejakého dôvodu daný termín dodania dodržať, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky.

     

    V prípade výberu platby vopred, kedy môžem očakávať údaje k úhrade ?

    Pri výbere tejto možnosti úhrady Vám ihneď po obdržaní objednávky odošleme potvrdzujúci email s podkladmi k platbe. Tovar odosielame až po pripísaní peňazí na náš účet.  Na základe tejto skutočnosti  je teda potrebné počítať s možným oneskorením pripísania platby bankou  a tým aj oneskorením dodania samotného tovaru.  

     

    Čo ak nebudem v čase dodania prepravnou spoločnosťou zastihnuteľný?

    Ihneď po expedícií z nášho skladu a prevzatí zásielky spoločnosťou DPD obdržíte od prepravcu informačný email, že Vaša zásielka im bola odovzdaná a bude doručená na Vašu adresu.  V prípade potreby dodatočnej zmeny adresy doručenia,  alebo dňa doručenia je potrebné postupovať podľa pokynov prepravcu.

    V deň doručenia Vám príde na telefónne číslo SMS, kde bude upresnený čas doručenia.  Krátko pred doručením Vás bude kontaktovať telefonicky kuriér, že sa nachádza v blízkosti zvolenej adresy doručenia. 

     

    Kuriér mi doviezol balík a obal je viditeľne poškodený, čo mám robiť ?

    V prípade viditeľného poškodenia obalu, odporúčame daný tovar nepreberať, nakoľko môže byť poškodený.

     

    Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

    V prípade reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný formulár, ktorý treba vyplniť a spolu s tovarom zaslať na našu adresu.

     

    Je možné reklamovať tovar aj v predajni ?

    S reklamáciou Vášho tovaru sa môžete obrátiť na ktorúkoľvek z našich predajní IMAO, je však potrebné mať pripravený doklad o kúpe.

     

    Ako dlho trvá reklamáćia?

    Zo zákona je na reklamáciu poskytnutých 30 dní,  avšak snažíme sa robiť všetko preto, aby bola reklamácia vybavená  v čo najkratšom možnom termíne.

     

    Kedy môžem očakávať vrátenie peňazí po stornovaní objednávky ?

    Po stornovaní objednávky, Vám budú vrátené peniaze najneskôr do 5 pracovných dní.