Aké
spôsoby platieb môžem vo vašom e-shope využívať ?
Realizácia
platieb v našom e-shope je možná prostredníctvom dobierky a online
brány (platba vopred) v prípade ak sa rozhodnete pre kuriéra.
V prípade osobného odberu je možné platiť v hotovosti, online platby
vopred a online brány (platba vopred).
Akým
spôsobom doručujete zásielky ?
Tovar
zasielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD. Cenník dopravy s DPH na e-shope
je:
Cenník
dopravy na e-shope:
Hmotnosť
do |
Cena
s DPH |
3kg |
3,90
€ |
10kg |
4,20
€ |
20kg |
4,90
€ |
30kg |
5,50
€ |
50kg |
6,90
€ |
Cena
dobierky: 1,00€ s DPH
Kedy
môžem očakávať dodanie objednávky ?
Tovar
je vo väčšine prípadov k dispozícií v uvedenom termíne
a množstve. Napriek tomu ak by sme s nejakého dôvodu daný termín
dodania dodržať, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať prostredníctvom
emailu, alebo telefonicky.
V prípade
výberu platby vopred, kedy môžem očakávať údaje k úhrade ?
Pri
výbere tejto možnosti úhrady Vám ihneď po obdržaní objednávky odošleme
potvrdzujúci email s podkladmi k platbe. Tovar odosielame až po
pripísaní peňazí na náš účet. Na
základe tejto skutočnosti je teda
potrebné počítať s možným oneskorením pripísania platby bankou a tým aj oneskorením dodania
samotného tovaru.
Čo
ak nebudem v čase dodania prepravnou spoločnosťou
zastihnuteľný?
Ihneď
po expedícií z nášho skladu a prevzatí zásielky spoločnosťou DPD
obdržíte od prepravcu informačný email, že Vaša zásielka im bola odovzdaná
a bude doručená na Vašu adresu.
V prípade potreby dodatočnej zmeny adresy doručenia, alebo dňa doručenia je potrebné
postupovať podľa pokynov prepravcu.
V deň
doručenia Vám príde na telefónne číslo SMS, kde bude upresnený čas
doručenia. Krátko pred doručením
Vás bude kontaktovať telefonicky kuriér, že sa nachádza v blízkosti
zvolenej adresy doručenia.
Kuriér
mi doviezol balík a obal je viditeľne poškodený, čo mám robiť
?
V prípade
viditeľného poškodenia obalu, odporúčame daný tovar nepreberať, nakoľko môže byť
poškodený.
Kam
sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez
eshop?
V prípade
reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný formulár, ktorý treba vyplniť
a spolu s tovarom zaslať na našu adresu.
Je
možné reklamovať tovar aj v predajni ?
S reklamáciou
Vášho tovaru sa môžete obrátiť na ktorúkoľvek z našich predajní IMAO, je
však potrebné mať pripravený doklad o kúpe.
Ako
dlho trvá reklamáćia?
Zo
zákona je na reklamáciu poskytnutých 30 dní, avšak snažíme sa robiť všetko preto, aby
bola reklamácia vybavená v čo
najkratšom možnom termíne.
Kedy
môžem očakávať vrátenie peňazí po stornovaní objednávky ?
Po
stornovaní objednávky, Vám budú vrátené peniaze najneskôr do 5
pracovných dní.